Naše stavby
Ekodukt D3 Zelený most Svrčinovec
Cieľom projektu je zabezpečenie a zachovanie terestrického biokoridoru pre veľké šelmy a ostatnú zver, lokalizovanú pri obci Svrčinovec. Stavba je rozdelená na dve časti – ekodukt nad cestou a ponad potok a ekodukt nad železničnou traťou v správe ŽSR.
Stabilitné opatrenia zosuvného územia stavby D1 Hubová – Ivachnová nad obcou Lisková
Na zaistenie mierne aktívnych zosuvov v komplexe zosuvného územia boli navrhnuté stabilitné opatrenia, ktoré riešia návrh konštrukcií zaisťujúcich stabilitu dialnice pre dlhodobú premávku objektu SO 101-00 v úseku km 12,083 – 12,350.
Konštrukčné vrstvy na stavbe D1 Hubová – Ivachnová
Obaľované asfaltové zmesi sú dodávané z výrobne z Martina. Ich pokládku realizuje dcérska spoločnosť VHS-Asfalty, s. r. o., vrátane pokládky nestmelenej zmesi (UM ŠD) a cementom stmelenej zmesi CBGM, ktoré vyrába spoločnosť VÁHOSTAV - SK vo vlastnej výrobni pri obci Lisková.
Most nad riekou Torysa, traťou ŽSR a cestou I/68
Mostný objekt sa nachádza na budovanom úseku rýchlostnej cesty R4 severný obchvat Prešova. Uvedený mostný objekt preklenuje údolie tvorené tromi prekážkami. Vzhľadom na jeho dĺžku a charakter prekážok sa pri realizácii uplatnili dve technológie výstavby mostov.
Klenbové mosty na R4 pri Prešove
Na predmetnej stavbe je v rámci realizácie mimoúrovňovej križovatky Dúbrava potrebné previesť výjazdové a nájazdové vetvy z/na rýchlostnú cestu, ktoré prekonávajú prekážku v mieste novej preložky potoka Dzikov. K tomuto účelu slúžia tri presypané klenbové monolitické železobetónové mosty s rozpätím do 26 m.
Most na diaľnici D1 pri Hubovej
Most zabezpečuje mimoúrovňové križovanie diaľnice D1 so štátnou cestou I/18, riekou Váh, železničnou traťou a preložkou cesty III/01898. V priebehu výstavby bol identifikovaný potencionálny zosun, preto došlo k predĺženiu nosnej konštrukcie o ďalší dilatačný celok. Pri výstavbe sa využila technológia letmej betonáže a betonáže na podpernej skruži.