Naše stavby
Úsek od križovatky Hubová po západný portál tunela Čebrať
Výstavba diaľnice v úseku od križovatky Hubová po západný portál tunela Čebrať prebieha v geologicky náročnom prostredí, o čom svedčia aj nálezy jaskynných systémov v mieste odkopu hlavnej trasy v záreze medzi mostami SO 203-00 a SO 204-00.
Prvá presypaná galéria je na diaľnici pri obci Ivachnová
Stabilitné opatrenia zosuvného územia pri obci Ivachnová v úseku km 14,562 – 15,275 predstavujú komplexné riešenie problému predmetnej lokality na základe najnovších poznatkov. Technický návrh odzrkadľuje zložitosť geologickej skladby daného územia so všetkými dôsledkami.
Výstavba a modernizácia železničnej infraštruktúry
Stavby modernizácie železničnej infraštruktúry na Slovensku a v Českej republike, cieľom ktorých je zabezpečiť rýchlu, bezpečnú a spoľahlivú prepravu osôb a tovaru po železničných tratiach a na ktorých výstavbe sa aktívne podieľa spoločnosť VÁHOSTAV - SK, a.s.
Od novembra 2023 po ceste II/547 rýchlejšie a bezpečnejšie
Cesta II/547 je súčasťou cestnej siete SR v Košickom a Prešovskom kraji o celkovej dĺžke 61,780 km. Cieľom úprav je zvýšenie bezpečnosti a plynulosti cest. premávky, zvýšenie dopravného komfortu užívateľov komunikácie a predĺženie životnosti dotknutých stavebných objektov.
Akcelerácia výstavby mostu 201 pomohla skrátiť dobu výstavby
Ide o 7 poľový most, ktorý premosťuje hlboké údolie a poľnú cestu. Nosná konštrukcia je z monolitického dodatočne predpätého betónového komorového prierezu výšky 2,6 m, budovaná na výsuvnej skruži. Most je založený hĺbkovo na železobetónových pilótach Ø 900 mm.
Realizuje sa prvá železobetónová prefabrikovaná klenba
Rozpätie mosta v smere osi mosta je 18,115 m. Celková dĺžka mosta je 22,624 m. Šírka mosta je 107,85 m. Založený je na vystužených veľkopriemerových pilótach s dĺžkou 14/18 m a priemerom 1,2 m. Dlhšie 18 m pilóty sú navrhnuté na strane bližšie ku komunikácii 1/11.